Yay, jag ska få kattunge ! :D <3

Halloj ! <3
Idag var vi och kollade på kattungarna och pappa
ändrade sig så jag ska få en och syrran en ! :D
Kattungarna, och vi ska köpa två av dom med vitt, den vid mammans
svans ska min syrra ha och den andra som ligger där vid magen fast
längre ut ska jag ha :D <3
En bild där mamman också syns! <3
Vi ska åka och hälsa på dom snart igen och då kommer fler bilder
när dom är lite större. :)
Jag längtar så mycket till vi kan köpa dom + dom kostar bara en krona
för två eftersom pappa känner dom så det blir billigt men vi måste
betala veterinären också. :/
Och jag måste andvända veckopäng till mat och kattsand och så. :/
Men det får man väl leva med!
Nu sitter jag här och äter och glor på TV ska snart dammsuga mattorna
eftersom vi har både hund och katt och då blir det väldigt hårigt. :/

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nawwe , så söta katter <3

2012-05-07 @ 19:54:36
Postat av: becka

Söta kissar! :)

2012-05-11 @ 17:48:58
URL: http://beckasponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0