Vollyboll, spökboll och springa.

Hej babes! ♥
Idag i skolan hade vi typ temadag eller vad man nu ska
kalla det så vi hade spökboll, vollyboll och sen skulle vi
springa runt slingan.
Vår klass och parralellklass började med att springa
runt slingan och så skulle vi se hur många varv alla
i mellanstadiet fick.
Tillsammans fick alla 475!
När vi hade sprungit slingan gick vi till gräsplanen och
spelade vollyboll.
Det gick bra men jag stukade mitt finger när jag skulle
skjuta över bollen så jag fick tejpa ihop fingret med ett
annat finger.
När vi hade spelat vollyboll var det dags för lunch och efter
lunchen lite rast.
På rasten hade vi vattenkrig och jag blev dyngsur.
Efter rasten gick vi in i hallen och spelade spökboll men jag
kunde inte var med sista matchen för då hade jag sjukt ont
i fingret.
'
När alla hade spelat alla matcher gick vi tillbaka till klassrummet
och skrev en utvardering om dagen och fick varsin nyckelring
som reklamerar risifrutti.
'
Klockan 4 ska jag dra hem till mamma för att fixa lite sen kommer
några från släkten och firar mig för jag fyller år på lördag.
Så det blir glasstårta och så idag.
Imorgon kommer resten av släkten på mammas sida och firar
mig sen på lördag blir det bara några paaket av familjen sen ska
jag gå på marknaden och som tur är bor jag precis vid marknaden
så man ser allt jätte tydligt från vår ballkong.
Nu blir det väl läxor sen får man dra till mamma.

Kommentarer
Postat av: Dedu

NÄR SKA du ändra header. !!???!?? ?!??!?

2012-05-25 @ 15:14:01
Postat av: Dedu

NÄR SKA du ändra header. !!???!?? ?!??!?

2012-05-25 @ 15:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0