Svar på frågorna från frågestunden!

Här kommer svaren på frågorna!
Emilia:
1.Vad heter dina bästa vänner?
Svar:Ebba, Viktoria, Zehra, Armita, Evelina och Rebecca. 
2.Gillar du någon kille/har någon kille?
Svar:Ja, jag gillar en på min skola, nej jag har ingen kille
just nu. 

Jennifer:
1.Favorit godis?
Svar:Vet faktiskt inte, men gillar choklad väldigt mycket. 
2.Pojkvän?
Svar:Nej. ♥
3.Hur gammal är du?
Svar: Jag är 12, ni kan klicka på mitt namn vid min profilbild
så kan ni läsa mer. 

Farah:
1.Pojkvän?
Svar:Nej. 
2.Vad fick dig att börja skriva noveller?
Svar: Jag vet faktiskt inte, men många andra gjorde det så jag
började också. 
3.Varför gillar du Justin?
Svar:Jag vet inte, men jag gillar hans ,musik och det han gör
och hur mycket han bryr sig om andra och sina fans! 
4.Vad är din högsta dröm?
Svar: Jag vet inte riktigt, men en sak jag verkligen vill är att träffa
Justin. 
5.Favorit färg?
Svar: Lila och lime grön. 
6.Favorit citat?
Svar: Vet inte. 
7.Celebrity crush?
Svar: Justin Bieber! 
8.Bästa vän?
Svar: Jag har några stycken som heter Evelina, Ebba, Viktoria,
Zehra, Armita och Rebecca. 
9.Vilken stad bor du i?
Svar:Jag bor i Eslöv i Skåne. 
10.Ditt favorit ämne?
Svar: Det är nog typ musik eller något sånt. 

Hanna:
1.Pojkvän?
Svar: Nej. 
2.Favorit film?
Svar: Vet faktiskt inte, gillar många filmer. 
3.Bästa kompis?
Svar: Ja, dom heter Rebecca, Viktoria, Ebba, Zehra, Armita,
Evelina och Emelie. 
4.Hur länge har du gillat Justin?
Svar:I nästan 3 år. 
5.Hur många förhållanden har du haft?
Svar: 1 om inte när jag var liten. 

Så det var alla frågor och svar!
Godnatt! 


Kommentarer
Postat av: linneaa

var med i min frågestund så är du bäst + att du får en länk i samma inlägg som svaren, krammis

http://woiix.blogg.se/2012/may/fragestund.html

2012-05-16 @ 14:37:38
URL: http://woiix.blogg.se/
Postat av: hannaaaa

en fråga till !

VAR FAN ÄR ALLA BILDER ?

2012-05-16 @ 15:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0