Solig dag :D

Hejsan svejsan folket ! <3
Förlåt att jag inte bloggat på hela dagen :(

Idag när jag vaknade tittade jag på TV till typ 11
sen började jag städa mitt rum.
Jag har dammsugat, plockat undan och gjort det
mesta men jag ska fortfarande dammtorka och sånt. :(
Men det ska jag göra på fredag när jag kommer tillbaka
till pappa. :)

I alla fall när jag hade städat "klart" och mamma och
pappa hade kommit hem så fixade dom frukost så gick
vi ut i trädgården och åt där. :)
Det var så najs jao.
Med en stol och en sol.. CHILL ! <3

När v hade suttit ute i kanske 2 timmar gick jag och
mamma hem till mamma och jag satte mig vid TVn
och spelade FIFA sen kom Nasrin och lämnade lite
läxor som vi fick i skolan idag.
Och när hon ändå var här tog vi en match FIFA och
vi spelade Real Madrid (Hemma) mot Real Madrid
(Borta) och jag var hemma laget och hon borta laget. :)
Självklart vann hon med 1-0. :@
Fattar inte hur jag kunde missa, hade jätte bra läge!
Nästa gång tar JAG hem vinsten ! ;)

Ja, när Nasrin stack satt jag igång min dator och chillade
lite sen läste jag lite från en bra bok på engelska.., som
dom flesta vet vilken det är! :)

(Vill inte ha massa dumma kommentarer om Justin nu som att han är
gay eller något för det är ju inte sant!)

När jag läst ett tag chillade jag mest framför datorn till nu och nu sitter
jag och bloggar ! :D

Sen fick jag 103 kronor idag också eller något kommer inte ihåg exakt
men det var något med 100  ! :D
Fett najs jao! <3


Kommentarer
Postat av: Sara

Tycker det är omoget av folk att säga att han är gay när han har flickvän!!



Låter som najs dag jao ! ;)



Fin blogg tjejen ! <3

2012-05-02 @ 22:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0