Ögonläkaren och droppar!

Tjena! <3
Idag stack jag till skolan som vanligt 20 i 8.
Första lektionen var matte och det var ganska drygt
alla höll på och ingen kunde sitta stilla.
Sen efter matten hade vi gympa och då fick jag titta på
ett tag för jag skulle till ögonläkaren klockan 10.
Eller jag skulle sticka från skolan 10.
När jag kom hem tog jag en glass sen stack jag och mamma.
När vi kom fram fick vi sätta kanske en kvart till dom kallade in oss och
jag fick droppar i ögonen.
Efter jag hade fått det sa hon att jag skulle vänta en kvart typ till jag skulle
bli inkallad igen men så fick vi vänta i typ 25 minuter och sern fick vi kolla
stjärnan eller vad fan det är sen ick vi sitta i en halvtimme till typ tills
dom kollade gula fläcken.
Det är ett helvete det där!
Men nu sitter jag här och bloggar och ser ganska bra för att ha fått droppar
men det var väldigt jobbigt att cykla hem för det var sol och sved i ögonen.
Idag blir det väl mest att sitta hemma kanske gå ut lite, vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0