Marknaden med Ebba, Vikki, Armita, Emelie och Evelina!

Tjena älsklingar!! <3
Idag klockan 11 kom Ebba och Armita till mig och då fick vi till markanaden.
När vi kom dit gick vi runt lite och sen
mötte vi Vikki vid Anderssons klockan
12.
Direkt när Vikki kom gick vi och köpte biljetter sen åkte jag och Bella pariserhjulet en gång medan dom
andra åkte Twister.
När vi hade åkt gick jag till Twister och
väntade på dom till dom hade åkt klart.
När dom hade åkt klart gick vi runt lite
och sen träffade jag min nya bästis
som jag träffade igår.

Haha!
När vi hade gått lite skulle vi åka igen.
Jag åkte med Ebba som aldrig hade åkt den innan.
Det var riktigt kul!
Jag flabbade ihjäl hela tiden!!!
Hahaha!!

Sen åkte jag med Armita och med Ebba igen.
Se. Köpte jag lite sker också som jag inte har bild på. :/

Imorgon blir det skola igen och jag längtar inte mycket men ändå lite!
Men nu ska jag titta TV så vi ses imorgon!
Puss bajbs! <33333

Trackback
RSS 2.0