Kolla kattunge imorgon!

Hejsan ! <3
Nu har man precis haft besök av bästa kompis och hennes
familj minus lillebror.
Det var väl rätt så kul satt och spelade kort med Rebecca
och sen kastade vi lite boll och så. :)
Imorgon blir det ingen skola men vi ska titta kattunge
till syrran men såklart får inte jag någon! :(
För det första har redan min syrra en katt och har haft två
andra och jag har inte haft någon alls.
För det andra så har jag haft djur men alla är döda eller sålda
nu plus att jag har haft alla hos mamma men ingen hos pappa
och min syrra har fått har jätte många djur hos pappa. :(
Okej, jag vet jag låter som en barnunge men erkänn det är
snålt..!
Plus att vi ska köpa den hos min kompis mormor och dom
hade planerat att inte säga något till mig för dom tror att
jag ska börja tjata då. :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Säg att du ska ha en hos din mamma !! <3

2012-05-06 @ 21:14:08
Postat av: Sofie- Allroundponnysar

Var gärna med i dagens blogg hos oss! :)



Här kan du anmäla dig : http://allroundponnysar.blogg.se/2012/may/dagens-blogg.html#comment



Kram!! <3

2012-05-07 @ 10:10:00
URL: http://allroundponnysar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0