Hemma nu!

Tjena tjena tjena ! ♥
Nu har man precis kommit hem från armita och sitter
här och bloggar!
Vi hade fett kul, jao!
Vi kunde knappt somna som vi flabba. XD
Idag har vi inte gjort speciellt mycket, jo vi hade
krig och sen satt vi vid datorn bara typ.
Jag vet osociala.

I alla fall, idag ska jag bara chilla framför dator och TV
och städa mitt rum lite och ja.

Ebba:
NEJ DU FÅR INTE FÄRGA DITT HÅR BRUNT!!
DU ÄR SNYGGARE I BLONDT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Svar: Chilla Ebba, det går bort igen, jag ska inte va
brunett för alltid!!!
Älskar dig blondi ! ♥

Hanna:
Vart har du gjort bilderna? ((:
Svar: På picmonkey! :)) ♥

Linn:
Du passar jätte bra i brunt hår!! <3
Svar: Tack tack ♥




Kommentarer
Postat av: Hanna

Kan man skära ut bilder på picmonkey ? (:

2012-05-19 @ 20:00:38
URL: http://hannabieberandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

kOmeeerrrrrr dettt en nyyyyy header snarttttttt???!!!!

2012-05-19 @ 22:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0