Hemma från skolan!


Hej! <3
Kom hem från skolan för ungefär 2 timmar sen
och nu är det äntligen lov sen är det skola på
måndag igen.
Skolan var chill idag!
Först hade vi planering sen hade vi svenska, matte
och efter matten rast efter rasten musik sen lunch,
efter lunchen rast ingen och på rasten va jag, Ebba,
Vikki, Zeki och Armita och chillade lite.
Efter rasten gick vi in och kollade på film.
Mathilda heter den.
Den var jätte bra fast jag har sett den en gång
innan.

Idag blir det att rida klockan 5 sen när jag kommer hem
vet jag inte vad som händer.

Imorgon blir det att sova länge sen kanke gå ut lite.

10 dagar till jag fyller år idag! ;)



(Bilder sen igår! <3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0