Good morning ! <3

Godmorgon allihopa ! <3
Okej, kanske inte morgon men middag ;)
I alla fall förlåt för jag inte bloggade igår, jag är så ledsen
ska verkligen bättra mig !!
Igår gjorde jag typ inget mest chillade.
På morgonen när jagh vaknade satte jag mig och läste
sen duschade jag!
Det var så najs att duscha och bada samtidigt. ;)
Eftersom vi har badkar ! :D

När jag hade duschat i kanske en halvtimme fixade jag mig
sen satte jag mig framför TVn och tittade lite sen satte jag på
datorn och checkade facebook och dayviews och lite sånt. :)

Nu sitter jag här och håller på med ett nytt youtube konto så
jag skriver lite låtar och sånt som jag ska lägga till på mitt nya! :D
Förslag på låtar?
KOMMENTERA dom då !!! <3

Ska snart börja städa för på tisdag kommer det folk som inspekterar
lägenheten och då måste det vara fint ! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vf ska de inspektera lägenheten ? :)

2012-05-05 @ 22:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0