Fotboll med Nasrin, Kevin och Riham!

Hejsan <3
Nu sitter man här oich tittar på Svensson Svensson och
för ett tag sen va jag och spelade fotboll med Nasrin, Kevin
och Riham.
Det var helt sjukt.

Först ringde jag Riham så sa han att jag skulle ringa när vi
var där så ringde Nasrin Kevin men så svarade han inte så
vi stack dit och när vi va hos Kevin ringde vi Riham för

vi ville inte knacka på själva.

Så efter ett tag så tänkte jag prova ringa Kevin från min mobil
men så hade jag bara ett nummer och han hade tagit sönder
den mobilen eller tappat den eller något så det nummret
funkade inte innan så då trodde jag inte att det funkade nu heller.

Sen testade jag ringa det nummret så svarade han. -.-
Och vi trodde hela tiden det var det nummret Nasrin hade vilket var
fel nummer så hade jag tänkt på det lite tidigare hade vi sluppit cykla
hem till honom.

När jag snackade med honom i telefon sa han att han skulle komma ut
efter 5 minuter så ringde jag Riham och sa att vi hade snackat med Kevin
nu och att han skulle komma ut efter 5 minuter så kom Riham.

Sen kom Kevin ut med världens gulligaste valp som dom har fått.
Den var riktigt söt!

Men sen skulle Kevin in och lämna hunden så sa jag till honom att ta med
en boll ut för vi hade inte tagit med någon.
Då sa han att han inte hade någon och vi bara f***n!

Sen fick jag sticka hem jätte snabbt med cykel och hämta boll och pump
sen stack jag tillbaka jätte snabbt med boll och pump och vi började
spela.
Jag och Riham mot Kevin och Nasrin.
Jag och Riham vann. ;D
Sen efter matchen körde Riham och Kevin någon lek och jag och Nasrin
snackade och jag tog lite bilder.





Jag vet det var ingen bild på mig och Nasrin och killarna men det får
gå med dom här också. :)

Klockan 9 stack jag hem och nu sitter jag här och bloggar och
tittar på Svensson Svensson med mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0