Fortsätta städa ! :/

Hejsan folket ! <3
Idag blir det bara att fortsätta städa så det blir fint
till på tisdag! :/
Sjukt tråkigt är det!

Senare idag vet jag inte vad som händer men det blir
väl bara att fortsätta sitta hemma framför TV och dator.
Jag vägrar gå ut med röda plidor i hela ansiktet och på
hela kroppen!
Min bror kallar mig prickikorv så då undrar man ju vad
hela stan ska börja kalla en om dom ser hur jag ser ut!

Det blir ingen skola imorgon men kanske på tisdag. :)
Börjar längta tillbaka till skolan, saknar mina vänner
och det börjar bli tråkigt hemma!

Jag har tappat mataptiten och äter knappt något, har säkert
gått ner minst 3 kilo denna veckan! :/
Man får väl bara hoppas att det blir bättre !

Svar till anonym: Jag vet inte varför dom ska inspektera
lägenheten men tror det är för dom ska kolla så vi sköter
den ordentligt! :)


Kommentarer
Postat av: isabelle

svar: hahah, shit hatar sånt!

jag har mitt rum i källaren så det kommer extra mycket spindlar in där, ;ss

fin blogg! :)

2012-05-06 @ 17:35:51
URL: http://bellesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0