Hemma från Nova Lund :)

Då har man precis kommit hem efter att först ha varit på Nova
sen varit ute med Emelie n och Sofia <333
Det var as kul på Nova :D
Det här köpte jag:
En mascara :)
En svart topp :)
Ett vitt linne som man ser igenom :)
Ett par vita jeans :)
En bild när jag har på mig toppen och linnet :)
Det kommer en tydligare bild på jeansen när jag har på mig dom :)
Lite bilder från idag :
Ja, men när jag kom hem vilade jag ett tag sen stack jag ut med Emelie N och köpte
chips och dippa till mig och Ebba imorgon för vi ska sova över :)
Och när vi hade köpt det stack vi hem till mig och lämnade sakerna och sedan stack
vi till hemmakväll och köpte energi dryck :D
Det var gött som fan ;)
Ja, efter ett tag träffade vi Sofia ocg va med henne :)
Så gick vi runt lite i stan och chillade :)
Sen stack jag hem för ett tag sen och nu sitter jag här och bloggar :D
Pussar och kramar// Emelie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0