På rampen med Nasrin, Teo och Kevin!

Hej folket! ♥
Idag har jag varit med Nasrin, Kevin och Teo på rampen och
dom cyklade runt lite där.
Det var sjukt kul!
 
Imorgon ska jag, mamma, Jack, Niclas, Sandra, Tobbe, Jason,
mormor, och Eva till ynsjö och va i min mormors sommarstuga.
Det kommer bli så jävla kul.
Jack är min bror, Niclas och Sandra är mina kusiner, Tobbe är 
min brors kompis, Jason är Sandras kille och Eva är mim moster.
 
Jag kommer nog blogga lite från mobilen när jag är där men det blir
isåfall sent på kvällarna för på dagarna ska jag ju va med familjen och
på kvällarna sitter jag och brorsan och dom ute och snackar och har kul
och vi sitter ute till 1 ibland  men vi får se kan ju blogga på morgonen med.
Vi är där till lördag eller söndag så när jag kommer hem kommer jag blogga
mer och jag ska verkligen skärpa mig med uppdateringen och bogga mer!
 

Här kommer lite bilder jag tagit med min Iphone:
 
 

Kommentarer
Postat av: Vikki

Bilden där längstuppe som e svart och vit , va du jätte vacker på hjärtat! Du är vacker hela tiden men den va jätte fin ! <3333333333

2012-06-24 @ 14:35:56
Postat av: Vikki

Bilden där längstuppe som e svart och vit , va du jätte vacker på hjärtat! Du är vacker hela tiden men den va jätte fin ! <3333333333

Svar: Tack baby! <33333333
Emelie Jönsson

2012-06-24 @ 14:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0