Glad midsommar! ♥

Hejsan! 
Glad midsommar allihopa!
Jag vet att det va igår men jag glömde helt bort att blogga igår. :(
Förlåt!
 
Ja, vi har inte varit i stugan alls denna helgen pågrund av att min bror
och dom inte ville dit för en sak.
Så vi andra åkte inte heller.
Istället åt vi middag här hemma med familjen och min mormor och 
moster.
Sen spelade vi lite spel och så.
 
När vi hade spelat stack jag ut med Emelie Nilsson och vi cyklade
runt lite.
Vi cyklade till 4H och där träffade vi några gätter.
 
Imorgon ska jag sova över med Ebba och hon ska komma halv 3 då ska vi ut och 
fota och jag lägger ut bilderna när vi kommit hem! <3
 
Idag ska jag nog va med Nasrin och Kevin annars ska jag bara vara hemma
och ta det lugnt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0