Deanna, Almedina, Adelisa, Kevin och Theo!

Hej! <3
Idag klockan 3 stack jag hem till Deanna och träffade henne och
Almedina där!
Efter ett tag stack vi till Netto och köpte godis sen började vi bråka
för något och allt blev kaos så stack Deanna så jag och Alme fick leta
upp henne och när vi hittade henne var hon med Adelisa.
Vi  blev vänner efter typ en halvtimme och allla cyklade runt lite.
Sen körde vi lite fotboll och så.
Klockan 6 cyklade vi hem till Kevin och träffade honom och då kallade
han på Theo så stack vi till skolan och spelade fotboll.
Det var riktigt roligt. :D
Klockan 7 stack jag hem för att träna till provet jag ska ha imorgon och
nu sitter jag här och bloggar + pluggar.
 
Bilderna från igår!
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

Trackback
RSS 2.0