Först Hörby sen syrran!

Hej! ♥
Igår vaknade jag klockan typ 10 då åt vi frukost sen gjorde oss i ordning
för att åka till Hörby med buss till min mormor och hämta bilen som
min bror ska låna.
 
När vi kom dit åt vi först sen gick vi ut i min mormors trädgård och åt bär och 
sånt.
Hon är rik på bär och frukter.
Sen började jag och min bror larva oss medans mamma och mormor pratade.
Vi kastade frukt på varandra och kastade upp bär i luften och frångade dom med
munnen sen red min 21 åriga bror på min rygg..
 
Sen åkte vi hem med min bror som fick sitt körkort för 7 dagar sedan.
När vi kom hem från mormor gick jag och mamma hem till min syrra som fyllde år igår.
Först fikade vi och sånt med min kusin hans flickvän och familjen sen klockan 4 kom min andra
kusin och faster + några vänner till familjen.
Sen var vi ute och klastade boll med Agnes som är 3 år (min kompis lilla syster).
 
När klockan blev 7 gick jag hem och hjälpte min bror lite ute sen gick jag in och satte mig
vid TV:n.
 
Idag blir det nog bara chill med familjen.
Igentligen skulle jag till badet men det blev inget.
Kanske går ut lite med Nasrin.
Får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0