Vikki och Ebba, mina babes ! <3

God dag ! ;)
Då, har man precis kommit hem efter en rolig dag
på stan med Vikki och Ebba :D
Vi hade jätte kul :)
Först stack vi till massa affärer och tittade på
en tröja till imorgon men det avslöjar jag imorgon vad
vi ska göra ;)
Ja, när vi hade hittat en tröja till Vikki stack vi till
godis wonderland och handlade lite sen stack vi och
satte oss på några stolar på torget och chillade :)
Efter ett tag gick vi där ifrån och stack istället
till parken och fotade :)
Här kommer några av bilderna :
Jag, Vikki och Ebba :)
Vikki och jag :)
Ebba, chillar..på sitt sätt ;)
Berat med bollen en annan kille i mitten och Kitti med kepsen ;)
Vi träffade dom när vi va i parken ;)
Ja, det var typ alla bilder :)
Ses ikväll eller imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg :)

2012-04-12 @ 19:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0