Utegångsförbud :(

Hej hej :)
Ja, nu har man fått utegångsförbud i en vecka
så idag har jag inte gjort så mycket och kommer
inte göra så mycket på en vecka nu fram till lördag
för då ska vi till min mormors sommar stuga så där
får jag gå ut + ta med mig en kompis dit ! :)

Ja, idag när jag vaknade satte jag igång datorn
och började skypa med mina vänner Olivia, Miranda
och Marielle :)
Det var as kul och sen klockan 5 typ stack jag ut
lite med Sofia fast jag har utegångsförbud och
vi fotade lite idag igen :)
Ja som sagt skulle ni ju få se bilderna idag men hon
har inte skickat dom så ni ska få dom så fort hon
har skickat dom oh jag ska säga till henne ! :)

Men nu ska jag nog chilla och läsa lite så vi ses
imorgon mina älskade läsare ! <3



Kommentarer
Postat av: linnea

haft en bra dag? :)

2012-04-16 @ 18:12:59
URL: http://llinneea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0