Tjoo :)

Hallå folket! <3

Jag nu sitter man här och lyssnar på musik och bloggar :D
Ebba stack hem klckan 12 då stack jag hem till pappa och sen åkte
jag och min syster och hämtade hennes lillebror och sen åkte
vi till Mc Donalds :)
När vi hade ätit där lämnade min syster av mig hemma sen åkte
dom hem till hennes lillebror som heter Leo :)
När jag hade kommit hem smsade jag Nasrin och så stack vi till
planen och spelade basket :)
Sen smsade vi Kevin så kom han dit men alla frös så mycket att
det inge gick att spela så vi stack in till biblioteket och satte oss vid
datorn lite där inne :)
Efter ett tag stack Kevin hem till sig och Nasrin och jag hem till mig
och så satt vi och snackade lite sen stack hon hem till sig :)
Och nu kanske man ska ut snart igen och träffa Nasrin ;) <3
Puss// Emelie <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0