Tillbaka ! :)

Hejsan folket ! <3
Då har man precis kommit hem från stallet :)
Hoppningen gick bra fast jag höll på att ramla av
vid ett hinder ;)
Sting var jätte duktig fast lite bråkig men ja.. :)


Nu ska jag snart titta på TV och äta lite sen vet
jag inte vad som händer :)

Imorgon ska jag kanske träffa Clint och glo på film med
honom och om inte han kan blir det att träffa Nasrin eller
Armita om inte Nasrin kan :)

På fredag blir det att jag, Vikki och Zeki följer med Ebba hem
och sen på kvällen händer en rolig sak.. men det får ni se vad
på fredag kväll ;)

Bilder sen idag :





Så där ja :)
Vi ses imorgon.. för tror ej jag kommer blogga mer
idag men ja :)

Älskar er alla !! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0