Shoppat :D

Hej hej folket :D

Förlåt för jag inte bloggade igår men när jag höll på
att skriva hände det en sak så jag var tvungen och
stänga av datorn och han inte publicera inlägget :(

Men i alla fall igår bär jag kom hem från skolan åt
jag sen kom Nasrin hem till mig och vi spelade
Fifa :D

Klockan 20 över 5 åkte jag till ridningen och red
Titana, det gick jätte bra ! :D

När jag kom hem åt jag sen va jag lite med mina
föräldrar och sen satte jag mig vid datan och den
blev helt cp sen hände en annan sak som jag
gärna inte vill ta upp så jag var tvungen att stänga
av och han inte spara inlägget.. :(


Idag när jag kom hem från skolan satte jag mig och
tittade lite på vår nya TV (kommer bild imorgon) sen
satte jag mig och läste lite sen kom mamma och vi gick
till stan och shoppade :D

Först gick vi till lindex och där köpte vi..

Ett par blå jeans :D

Snygga? :)

En bh med döskallar.. :)

...och en liöla bh :)

Snygg? :)

Efter vi hade varit på lindex gick vi till kappahl och där
köpte vi..
Ett par rosa glasögon.. :)

Snygga ? :)

..och vi köpte en USA magtröja.. :)
Sexii ! <3

..och ett par lika dana jeans som jag redan har för dom
andra blev skitiga så dessa ska jag bara ha på fest och
dom andra bara i skolan och ute :)

Efter vi hade varit på kappahl gick vi till en sko affär och
köpte ett par nya skor.. :)



Och sist och kanske minst gick vi till prestbyron och köpte glass
till mig !! :D

Nu ska jag go på TV så vi ses sen eller imorgon !! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0