Med Sofia och Natalie :)

Haj haj :-)
Då har precis Sofia och Natalie åkt hem till Sofia och nu
sitter jag här och bloggar :)
När jag hade ätit med familjen stack jag ut och träffade Nasrin
i typ en kvart sen stack hon hem och jag med så snackade jag
med Sofia och Natalie och vi bestämde att vi skulle träffas :)
Efter ett tag ringde dom så jag mötte dom vid Anderssons och
sen stack vi till Hemmakväll och jag köpte 2 energi dryck och dom
varsin läsk :)
När vi hade handlat stack vi till stationen och chillade där :)
Sen efter ett tag stack vi till Frasses och där köpte Natalie och Sofia
varsin milkschake :)
Och ja sen flummade vi lite på Frasses med personalen ;)
När vi hade varit där stack vi till Coop och Natalie köpte godis
sen chillade vi lite där sen stack vi hem till mig och flummade :)
Och nu har dom åkt hem :( <3
Älskar er !! <3333

Puss hayy // Emelie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0