Läxor :(

Hejsan! <3
Då sitter man här nu och gör läxor och läser på
inför läxförhör :)
As tråkigt har jag men jag måste tyvärr :(
Imorgon är det skola och vi har glosor och läsläxa till imorogn
och till på onsdag har vi läxförhör och läsläxa och matte sen
torsdag vet jag inte kanske glosor sen fredag nyheter -.-
Har inte sett fram emot denna veckan förutom att vi har en dag
extra ledigt :)
Jag ser fram emot att träffa alla i klassen igen men ändå.. skolan är
dryg !

Imorgon efter skolan ska jag kanske träffa Clint och sen kanske va
med Nasrin och öve till läxförhöret :)
Men nu måste jag väl plugga mer så vi ses imorgon ! <3


Kommentarer
Postat av: Maria

Svar: Tack desamma söta du =) Kram!

2012-04-09 @ 21:48:29
URL: http://mariataipaleenmakii.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0