Halloj :D

Halloj :D
Då har man nästan precis kommit hem efter att ha varit
hos Nasrin och tittat på film och sedan träffat Clint och en annan :)
Okej, jag träffade Nasrin vid 2 sen va vi ute lite sen stack vi hem till henne
och tittade på en film som heter Hugo :)
Sedan snackade jag med Clint så träffade vi honom och en annan kille :D
OCh vi spelade basket lite och efter typ en timme stack jag hem och Nasrin
till coop :)
Och ja nu sitter man här och bloggar :D
Här kommer lite bilder:

Ebba, Evelina och jag :) <3
Jag :) <3
Mina ben ;P <3
Evelina, Emelie B och jag :) <3
Min babe Ebba <33
Ja, bilderna är inte från idag men ja ;) <3
Pussar och kramar// Emelie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0