Haj haj :)

Haj haj folket ! :)
Då har man precis vaknat och nu ligger man här i
soffan och bloggar :)
Förlåt för att jag inte bloggade igår men nu ska jag förklara varför !
Klockan 2 stack jag ut och träffade Emelie sen efter ett tag träffade jag Emelie N
och så träffade vi Sofia och Natalie så gick vi till stationen och satte oss där :)
Men när vi hade suttit där ett tag stack Emelie så då stak vi hem till mig och
hämtade pengar och godis för vi skulle på bio :)
Vi skulle titta på Titanic :)
Ja, så när vi kom hem till min pappa hade min syster hittat en kattunge vid något
ställe så vi gosade lite med den :)
Och vi kanske ska behålla den :D
Tyvärr har jag ingen bild för vi hade ganska bråttom igår :(
Men jag ska försöka få bild på den :)
Men ja, när vi hade gosat med den stack vi till biblan och fixade biljett
och sen gick jag och Natalie och köpte godis medans Sofia väntade på
Nikita som också skulle titta med oss :)
När vi hade suttit där ute ett tag släppte dom äntligen in oss och sen började filmen :)
Ett tag i början smsade jag mest med en fast sen tittade jag på filmen också :)
När filmen var slut stack jag hem och när jag kom hem var klockan 10 så jag satte
mig i soffan och tittade på en film sen skypade jag med en kille sen var klockan halv
2 och då lyssnade jag mest på musik och jag årkade verkligen inte bloigga !
Men nu till idag :)
Idag ska jag nog träffa Sofia och Natalie fast först ska jag äta påsk middag med familjen :)

Dagens outfit :

Ett svart linne och dom vita jeansen från Nova Lund :)

En tydligare bild på jeansen :)

Puss hayy// Emelie <333

Kommentarer
Postat av: dedu

så snygga jeans !! vill ha !!

2012-04-07 @ 16:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0