Guitar Hero med Nasrin ! :D

Tjena ! <3
Idag när jag kom hem från skolan satte jag mig vid
datorn sen klockan 3 träffade jag Nasrin och vi
gick och handlade godis sen gick vi till en park och
olykligt vis skulle tvunget godiset åka ut -.-

Efter ett tag stack vi hem till mig och spelade
Guitar Hero till typ klockan halv 6 sen stack hon
hem och jag fortsatte spela lite med min bror
men sen spelade jag lite själv och efter ett
tag tröttnade jag så jag satte mig vi datorn istället :)

I alla fall efter ett tag sa jag till mamma och gå och handla
godis till mig eftersom jag tappade allt innan + mår inte
så bra :/

Nu sitter jag i alla fall och glor på TV och chekar facebook och
bloggar :)

Nu ska jag fortsätta titta på TV så vi ses ! <3

P.S Har ingen bild på vår nya TV så den kommer så fort jag har
en och just nu är jag hos min mamma och den nya TVn är hos papap :/


Kommentarer
Postat av: alice

men visa oss din tv då !!!!!!!

2012-04-27 @ 20:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0