Godnatt :)

Godnatt folket :)

Nu sitter man här och bloggar efter att precis ha
tittat på TV fast vet ej vad programmet heter ;)

Nu ska jag snart sova jag är jätte trött :)
Idag har varit en rolig dag så inte konstigt att
man blir trött :)

Imorgon är det sista dagen i skolan för denna
veckan och det är jag väldigt glad för !
Just nu har vi en vikarie som är väldigt sträng
och inte speciellt snäll heller om man säger så..

En kille i min klass började sjunga på lektionen
för det var tråkigt ocg han ville liva upp stämningen
lite så han började sjunga.
Så vår vikarie bara "Världens sämsta röst så du kan lika
gärna sluta sjunga nu" sa hon och dessutom är hon en j*vla
pedofil..
Kevin, som började sjunga då, gick fram till henne vid
katedern och räckte tunga åt henne sen gick han iväg
så hon bara "Jag trodde du skulle pussa mig" så Kevin
bara "naj, aldrig i livet" så sa hon då "men jag skulle gärna pussa
dig du är ju en söt kille" sa hon -.-

Och nu ska vi ha henne i en vecka för vår riktiga lärare
är i USA :)

Men nu ska jag sova, så godnatt folket och så ses vi imorgon :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0