Godmorgon :)

Tjoo ! <3
Nu ligger jag här i soffan och tittar på TV :)
Mår fortfarande skit, har ont i huvudet och svettas och om
jag tar av mig täcket fryser jag så jag får gåshud.. :(
Får väl se om jag mår bättre sen.. :)

Idag blir det väl bara att ligga och titta på TV och sitta vid
datorn :)
Kanske lita Guitar Hero också :)
Sen imorgon får vi väl se om jag kan gå ut och göra något :)

Nu ska jag gå och äta frukost så vi ses sen ! <3
Älskar er fina läsare ! <3

Svar till Alice: Jag sa ju att jag inte hade något foto på vår nya TV
så det kommer så fort jag har ett! :)



Kommentarer
Postat av: linnea

så fin blogg!

2012-04-28 @ 20:14:59
URL: http://linneanilssons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0