Fifa och plugg :)

Hejsan allihopa ! <3

Då har man precis kommit hem från Nasrin efter att ha spelat
Fifa och pluggat :)
Jag gick dit vid ungefär 3 och då satte vi oss och började plugga
till läxförhöret imorogn :)
Efter ett tag trötnade vi på det så då satte vi oss och spelade
Fifa, första omgången blev det oavgjort andra blev det 1-0 till
Nasrin och tredje blev det oavgjort sen fortsatte vi spela men
jag kommer inte riktigt ihåg vad det blev alla andra gånger :)
Efter vi hade spelat ett tag pluggaade vi lite till (vi är inga plugg hästar)
sen ringde min mamma och då stack jag hem och åt och nu sitter jag här
och bloggar :)
Imorgon blir det att åka till stallet men jag bloggar mer om det
imorgon :)
Vi ses ! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt fin blogg! :)

2012-04-10 @ 19:47:01
URL: http://llinneea.devote.se
Postat av: Alma

Hur ser din kväll ut då?

2012-04-10 @ 20:22:24
URL: http://enlitenalma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0