Ebba gäst bloggar :D <3

Tjena nu sitter man här och gör ingenting..
vi vaknade  klockan halv 8 typ sedan så åt vi frukost och lite sånt.
Här kommer lite halvsnygga bilder ;

Puss ;*    Emelie Jönsson ;   Om inte du hade funnits hade jag inte haft lika kul som jag har med dej. Du är min andra halva och man kan skoja om allt med dej. Du är den finaste tjej som finns.Vill bara säga tre ord ; jag älskar dej <3

Jag älskar dej mer än ord kan beskriva älskling <3
Vi har kännt varandra sedan vi var typ 2 år <3
Kommer aldrig släppa dej.
Älskar dig !

Jaja  , en bild får ni nöja er med nu .
Vi vet inte riktigt vad vi ska göra idag.
Kanske typ bara ligga och slöa i sängen hela dagen och kolla TV och datorn.
Eller ut och  gå i stan ?
Kom gäääärna med förslag :)
Men jaja ska fortsätta kolla på Grey's Anatomy .

Pusshaaayy / Ebba :*



Kommentarer
Postat av: Emelie

Ebba, du är min andra halva!

Utan dig hade jag inte levt nu! <3333

2012-04-02 @ 10:07:55
URL: http://3meliii3.devote.se
Postat av: Ebba

Älskar dej <3333333

2012-04-04 @ 15:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0