Chill på stationen med Alexandra och Sofia :)

Hallo :)
Ja, då kom man hem från stationen för typ en timme sedan :)
När jag hade ätit stack jag ut och träffade Alexandra, Sofia och Emelie N :)
Nasrin kunde inte va så :)
Ja, först träffade jag Sofia och Emelie så stack vi och handlade energi dryck på
Hemmakväll 4 för 25 och eftersom jag betalade 24 krornor och gatan 1
så fick jag 2 och Sofia och Emelie varsin :)

Jag och Emelie N <3

Jag och Sofia <3
Och med gatan menar jag att vi hittade en krona på gatan så vi tog den för
annars hade inte pengarna räckt :)
Men ja, när vi hade handlat dom stack vi till stationen och drack dom där,
fast det var bara Emelie och Sofia som drack upp sina där för jag hade min
ena i typ 1 timme ;)
Ja, efter ett tag på stationen stack vi hem till Alexandra och sen följde hon med
oss ut :)
Efter ett tag med henne stack Emelie hem och jag och Sofia och Alexandra
stack till stationen igen och chillade på en bänk :)
Det var as kul :)
Vi flummade som fan :D
Tror jag ska träffa dom imorgon också efter att jag sett på film om jag ska
det :)
Men när vi hade flummat sönder där ett tag stack vi hem och det var för
typ 1 timme sedan :) <3333
Ja, imorgon skulle jag igentligen på jägers men Ebba och Zeki ångrade
sig för dom tyckte det kostade för mycket så det blir nog chill först film med
Clint kanske sen träffa Alexandra och Sofia <3333
Men nu ska jag glo på film :)
Puss hayy// Emelie <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0